Geweng demam selepas kursus kahwin

tok tok tok.. pintu diketuk…
aku pun buka.. kelihatan geweng dan raja di depan pintu

Kenapa ko pindah sini cai?” tanya geweng

Raja… komputer aku asyik mati-mati main game.. apesal eak?” tanya aku sebelum otak aku mengenerate jawapan untuk geweng… “mungkin ko kena beli thermalpaste untuk heat sink ko.. tak panas pun.. berapa ringgit sangat.. 2.. 3 ringgit aje.” balas raja

aku pindah sini sebab Full bar celcom 3g.. lagi satu bleh privacy skit” balasku selepas menerima jawapan dan mengenerate jawapan untuk geweng

dah dua hari aku demam.. bapak aku dah anta hospital kerajaan dah.. cek.. tak da pape.. lenguh-lenguh tangan ngan sendi” balas geweng lagi “ui bahaya tu.. takut cikukunya(mungkin tak reti nak sebut atau tak reti eja)” balas ku.. “aku dah cek darah.. darah bersih kata doktor

Bersambung…..

~ by betikbusuk on December 16, 2008.

Leave a Reply

 
