Aduh.. hidung berair.. selsema atau resdung?

Dah dua hari.. aku demam selsema.. aku cek kat google.. nampaknya ni macam tanda-tanda resdung..  nak buat kerja jadi tension dan jadi marah.. main game jadi tension dan akan kalah.. aku mengidam coklat tak pasal-pasal..eh.. aku mengandungkah?

****Pagi tadi semasa makan mihun/bihun sup beserta milo kosong kaw****
cerita the coffin ni seram tak?” tanya seseorang
ala macam ala-ala cerita pensil juga” kataku bergurau

**** Aku bangun dikejutkan ketika tidur tengahari****
tipu la.. seram la cerita coffin ni.. asyik terkejut-kejut aja”  katanya kepadaku di dalam telefon
mak aih… seram ke? ” balasku
(“mak aih.. seram ke tengok cerita seram tengahari tegak nih“) Di Dalam Hati

~ by betikbusuk on December 18, 2008.

3 Responses to “Aduh.. hidung berair.. selsema atau resdung?”

  1. resdung, kucai better ko terima rawatan seperti link ini
    http://hintdariperihal.blogspot.com/2008/12/si-dukun-lipas.html

  2. owh.. aku takut kat lipas tu ada parasit aja.. atau cacing yang bertindak balas terhadap suhu badan manusia

  3. lipas makan tahi wooo.. aku takut lipas…

Leave a Reply

 
