Tidak tahu bertanya google

setelah lama aku tidak menggunakan ym..
nampaknya rapidshare akaun masih menjadi keperluan..
aku pun install ym itu.. ym paling latest katanya.. sampai kepagi..

wtf.. canggihnya ym sekarang?” kataku didalam hati

aku ni dah la menentang arus kemajuan yang tak bersandarkan moral(alasan.. aku ni memang tak tahu guna menda camgini)..

aku ni dah la menentang arus kemajuan yang tak bersandarkan moral(alasan.. aku ni memang tak tahu guna menda camgini)..

benda pertama yang aku akan cari.. uncheck offline contact..
damn it.. dc pula…
benda pertama yang akan selalu terjadi

install ym itu.. ym paling latest katanya.. sampai kepagi..

~ by betikbusuk on January 17, 2009.

Leave a Reply

 
