Minyak lintah, ulat bulu dan demo di pagaran

inilah minyak lintah yang mempunyai packaging paling ganas dijumpai.. peh

inilah minyak lintah yang mempunyai packaging paling ganas dijumpai.. peh

selain dari tufez dan oren, ulat bulu juga makan makanan kucing.. tidak sabar untuk aku melihat perkembangan seterusnya.. harap-harapnya ia manja..

selain dari tufez dan oren, ulat bulu juga makan makanan kucing.. tidak sabar untuk aku melihat perkembangan seterusnya.. harap-harapnya ia manja..

apabila lapar, mereka menunggu di hadapan pintu pagar lalu membuat pelbagai aksi..hendak sahaja aku langgar tetapi mereka sungguh kiut

apabila lapar, mereka menunggu di hadapan pintu pagar lalu membuat pelbagai aksi..hendak sahaja aku langgar tetapi mereka sungguh kiut

~ by betikbusuk on July 5, 2009.

3 Responses to “Minyak lintah, ulat bulu dan demo di pagaran”

  1. ganas giler kotaknya

  2. ya..mungkin ko bleh cuba promosikan pada yazid

  3. ya.. tapi minyak lintah kurang ‘uhmmm’ berbanding dengan belacak…. kalo belacak.. ‘uhmmmmmmm’ .. gila aku ni..

Leave a Reply

 
