Kenapa saya buat blog?

kenapa saya buat blog

aku menjenguk blog rakan-rakan teratak lain.. dan aku tertarik juga dengan tagged itup.. kenapa aku buat blog?

1. Eksperimen kehidupan – aku membuat eksperimen tentang blog.. apakah ia boleh buat duit? bagi aku.. ia boleh dengan menjadi seorang peniaga..

2. Non-commercial purpose – akhirnya aku tak boleh berlapang fikiran.. ada aja yang ingin aku luahkan.. kalau ada kamera lagi gila dibuatnya..

3. Berkongsi pengalaman – pengalaman hidup membezakan kita.. ada yang pengalaman yang aku tak tahu aku boleh lalaui atau tidak.. tapi diorang dah lalui..

4. Membaiki penulisan – aku mahu jadi seorang penulis cerita .. erm.. aku nak jadi penulis.. tapi tak tahu lagi macam mana jalan yang etul menjadi penulis..

5. Untuk anak-anak aku baca.. supaya diorang boleh merasai pengalaman hidup aku.. kalau anak aku nakal.. aku bagi web blog ini ke guru dia.. senang sikit dia basuh anak aku..

macam biasa ahli teratak yang lain.. sila sila..
apabila 2 zarah bertembung.. jadilah big bang.. tanpa zarah yang diciptakan olehNya tiadalah semua.. hidup ini hanyalah pertembungan zarah-zarah..

~ by betikbusuk on August 15, 2009.

2 Responses to “Kenapa saya buat blog?”

  1. bagus2..nnti anak ko baca blog ko ni mesti menangis punya la

  2. huhuhuhu.

Leave a Reply

 
