Cinta yang terlarang..

begini ceritanya.. arnab bapaku lepas seekor.. warna putih.. sekarang arnab itu mengamuk sakan.. makan apa yang nak dimakan kat farmville bapaku.. kemunculannya menarik perhatian kucing aku yang aku gelar putih.. putih arnab.. aku rasa.. korang mesti kagum gila..

si putih mengintai.. aku rasa dari persepsi jikalau aku menjadi kucing .. aku akan nampak punggung arnab itu.. lol

si putih mengintai.. aku rasa dari persepsi jikalau aku menjadi kucing .. aku akan nampak punggung arnab itu.. lol

kan dah kantoi.. terpijak ranting la tuh.. ada dua kemungkinan.. mereka bemesra dan dot-dot dot.. atau si arnab menjadi makanan si putih ini..

kan dah kantoi.. terpijak ranting la tuh.. ada dua kemungkinan.. mereka bemesra dan dot-dot dot.. atau si arnab menjadi makanan si putih ini..

~ by betikbusuk on September 17, 2009.

Leave a Reply

 
