Maxis broadband atau celcom broadband?

pagi tadi nak siapkan projek sharil.. ftp lepas.. website tak lepas.. damn.. last last.. aku bengang.. aku tido.. celcom oh celcom.. takpa.. aku kasi can.. petang aku bangun.. cadang nak setelkan keja.. tapi hampeh..tak lepas-lepas.. sampai aje waktu malam… aku jadi panas hati.. rosak hati aku kalau camni selalu..tak fikir panjang.. aku cekau duit seratus.. pergi makan pastu pi jusco daftar maxis..

target=aku nak guna seminggu.. kalau ok.. aku terus guna

tapi.. memang memuaskan lah.. terus terang aku cakap.. sekarang ni ibarat aku jumpa oasis di padang pasir.. pergi forum,  klik aje terus taip.. peh..dulu masa guna celcom.. kil.. tunggu jap… pastu baru taip.. send.. tunggu.. baru lah sampai..  pasni nak try p1 pulak.. baru best camni.. banyak pilihan.. masing masing tip top..

~ by betikbusuk on October 19, 2009.

Leave a Reply

 
