Alhamdulillah…. masa berhijrah ke Negeri Sembilan hampir dekat

target:

1. “pasang stremyx kat umah” baru aje daftar stremyx.. :(.. takpe nanti pindahkan stremyx dari johor ke negeri sembilan untuk adik-adik aku tak payah membazir duit g cc.. celcom broadband/maxis broadband sudah terminate..
2. “Assalamualaikum Raja Alias 2.. Hari selasa ni amat penting bagi aku”
3.Jawatan yang aku inginkan Pengurus PJK Desa Puteri,Bahau,Negeri Sembilan semoga berjaya..
kalau berjaya.. tompek den kat
Nama / Kod Lokasi : PJK TAMAN DESA PUTERI, JELAI / N02C002
Alamat : Bangunan Kedai MARA, No. 1173 Tingkat Bawah, Jalan Puteri 01, Taman Desa Puteri, 72100 Bahau, Negeri Sembilan
Daerah : Jempol, N.Sembilan
Projek : PJK : Fasa II
4.Dokek ajo ngan rumah..naik moto 15-30 minit sampai.. boleh aku pantau adik-beradik aku..
5.Freelance sambil Kerja.. yeah.. ada side income.. jangan risau habib.. aku berupaya lagi buat freelance..
6.Tambah side income.. cari tanah.. tanam cili,serai dll.. dah tahu cara tanam cili..sebelum tu kumpul duit untuk beli tanah seekar dua..aku rasa nak bela ayam sekali.. sesak-sesak boleh BBQ..
7.Boleh buat ebook buat blog/wordpress dan bagi kek kawasan tu.. insyaAllah ramai blogger kek nogori pasni.. bak kata.. kalau boleh aku pdfkan apa yang aku tahu.. aku spread pengetahuanku disana..Ilmu asas adalah ilmu dari Raja(Fa)
8.Pindahkan segala barang dari Johor ke Negeri Sembilan(tempoh 3 bulan selepas stabil)
9.Buat lesen L kek N9..
10.Buek satu syarikat macam Habib.. ni bila tapak dah di piling sekukuh-kukuhnya..cantek.. 1 lot target beli kedai kek Bandar Seri Jempol.. Orang KITA disana..buat servis pelbagai.. termasuk kodai jamu/pengedar/dll lama dah aku fikirkan..

~ by betikbusuk on October 24, 2009.

One Response to “Alhamdulillah…. masa berhijrah ke Negeri Sembilan hampir dekat”

  1. Mudah2an awak berjaya untuk dapatkan apa yang awak impikan…..Teruskan perjuangan awak dan “Jadi yang terbaik dari sebelum ini”.Terima Kasih diatas segala2nya.Saya takkan lupakan semua pengorbanan awak pada saya selama ini….Good Luck For Your Life!!!

Leave a Reply

 
