Dugaan penolong ku

kesian.. masa balik pancit la pulak.. nakal-nakal bebudak sini.. apa yang nak tak dapat.. stress. pastu menda tu ada.. pastu dia nak lagi.. tak dapat lagi.. kira dah double stress.. last² tayar penolongku jadi mangsa.. den tak jago maso tu.. den maen game bersama budak-budak..

Kali ketiga katanya.. budak-budak jahat punya kerja.. nak wat camna.. ni dah triple kill dah nih


tapi…. gadis-gadis sini macam model(keluar tajuk).. mungkin di ‘takdir’ kan aku disini.. doakan aku ya mendapat gadis yang sesuai..

~ by betikbusuk on December 15, 2009.

2 Responses to “Dugaan penolong ku”

  1. kau ni kereta aku berselepet hasil buangan lembu sibuk jek kau nak amik gambo eyk?hari ni(17/12/2009 kau janji nak teman aku basoh kereta???penyudahnya hasil buangan lembu tu melekat lagik sebulan la nampaknya…huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…!kau jahat!!!

    • mintak ampun.. aku bersalah… memori aku ni volatile sangat.. kejap ingat.. dua jam pastu lupa.. 😦 😦 … mintak ampun…. aku bersalah……

Leave a Reply

 
