Ular hitam di hadapan rumah bapa angkatku

aku baru balik dari pjk.. tengok ular selisih satu kaki dari motor JKPku.. aku mengelak skit.. kang kena patuk.. naya.. aku bukak pintu belakang.. ketuk ketuk beri salam.. gelabah dayak aku nih..
ayah.. ada ular tedung rasanya depan rumah” aku berkata..
dengan cool dan machonya ayah angkat ku berkata
biarlah dia.. dia pun nak hidup juga..” balas ayah angkatku
peh.. ini orang hakikat nih.. semua datang dariNya dan akan kembali kepadaNya
depan rumah ni ada perkampungan jin islam” kata mak angkat ku..
lorrrr.. patutlah bebudak kat sini maghrib balik awal.. takut kena ‘tegur’ katanya

den dah buek pagar waiza kek pjk.. sapa buleh scan.. sila scan..

omak angkat den pon mimpi kono tikam.. hohoho.. samo la nasib kito mak.. tapi den dapek bunuh 3 orang 😀

~ by betikbusuk on January 4, 2010.

Leave a Reply

 
