Pocong dan Demam

Cito fantasi den pada hari ini..

den tak dapek tido dari pukul seboleh malam ke pukul 1 pagi..

pas solat isyak.. den tido ngan lena sejam lobih.. pastu den donga bising-bising kek bilik ita.. “padan muko ita kono marah pagi-pagi.. polik ni..” katoku dalam hati.. den pon bergogas ke tompek ita.. “ko pahal ita?” dia bals.. “tadi aku nampak pocong.. tinggi.. sejam gak aku baca ayat.. tapi dia pandang gak aku.. terkebil-kebil aku dibuatnya.. mengigil nih..aku rasa macam nak domam”

aku pun bebel kek dio.. tomankan dio.. sampai kul 5 pagi.. pastu den tido.. dan bangun kul 6.45 pagi.. dan akhirnya terlewat poei kojo.. den bawak 150km/jam(mano.. kono bahagi dua) akhirnya sampai gak ke pjk kul 8 setongah.. den tepon mak angkat den.. tepon aman .. hoho.. panjang pon domam gak ..takpo… dan den kono wat speedtest + kemas dapur pada hari ini.. mari belaja mengomeh.. mari belaja mengomeh..

~ by betikbusuk on January 27, 2010.

Leave a Reply

 
